نیش پرفیوم چیست؟!

عطرها در رایحه و سایزهای مختلف برای سلیقه های مختلف در بازار وجود دارند. اکثر افراد متناسب با سلیقه خود عطری برای مصرف روزانه خود خریداری کرده و از آن استفاده خواهند کرد. اما در این بین عطرهایی وجود دارند که بسیار خاص هستند و توسط افراد متبحر ساخته خواهند شد. عطرهایی که شاید در هر عطر فروشی پیدا نشوند و هر کسی مهارت ساختن آن ها را نداشته باشد که به این روایح اصطلاحا عطر نیش می گویند.

کلمه نیش در اصلاح فارسی به معنای طاقچه  و در انگلیسی به معنی فرو رفتگی دیوار است. اما در کسب و کار به قسمت کوچکی از بازار گفته می شود که به یک کسب و کار خاص و ویژه اختصاص یافته است. درواقع افرادی که دست به تولید عطرهای نیش می زنند محصولی به غیر از آن را از خود ارائه نخواهند داد و تنها در همان حیطه فعالیت خواهند کرد. این شرکت های کوچک تمام حواس و حرفه خود را برای ساخت عطرهای نیش به کار می گیرند و به تولید محصول دیگری فکر نمی کنند.

خرید عطر نیش برای افرادی که به دنبال یک عطر خاص، خالص و منحصر به فرد هستند، بسیار مناسب است. عطرهای نیش برای افراد عطر شناس و عطر دوستی که از رایحه عطرهای تکراری موجود در بازار خسته شده اند و به دنبال عطری خاص و بی نظیر می گردند مناسب است.

از قدیم الایام خانواده های سلطنتی و اشرافی عطرهای نیش را برای خود می پسندیدند. ملکه هایی همچون ملکه الیزابت و ویکتوریا نیز از این عطرها برای جشن ها و میهمانی های خود استفاده می کردند. این اتفاق نشان دهنده این است که عطرهای نیش زنانه قدمت بسیار بالایی دارند. سازندگان عطرهای نیش همواره در تلاش بوده اند تا این گونه عطرها را با ویژگی های خاص تولید کنند تا قابل مقایسه و مشابه با عطرهای دیزاینری نباشند. درواقع برای ساخت یک عطر نیش سعی کرده اند بر روی یک رایحه خاص تمرکز کنند و به صورت قوی آن را مشهود تر از دیگر عطرها نشان دهند. به عنوان مثال رایحه رز و وانیل را از پایه ها و نت های اصلی عطر نیش در نظر می گیرند تا آن را از دیگر عطرها متمایز کنند.

نیش پرفیوم ها کارهای خاص و لوکسی هستند، که به تعداد محدود و نه برای کاربرد تجاری به سفارش کمپانی های معتبر دنیا تولید میشن.

نیش پرفیوم ها رایحه های منحصر به فردی دارن و تراکم رایحه ای شون بسیار بالاست.

این کارها میتونن به صورت هم زمان، ماندگاری پرفیوم و خط بوی ادکلن رو براتون فراهم میکنند.

 

#عطرت_رو_بپوش

#عطر_بپوش

#عطر_هنرمندان

#عطر_برای_هنرمندان

#عطر_هانی_مون

#عطر_کرمان

#عطرت_بپوش

#نیش_پرفیوم

#عطر_انحصاری

#هانی_مون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *