عطر رو اشتباه نزن!

تا امروز اشتباه می زدی؟

اگه بهتون بگم تا امروز عطرتون رو اشتباه می زدید ری اکشن تون چیه؟ توی این مقاله می خوام بهتون درباره چند تا اشتباه رایج در عطر زدن بگم که احتمالا شما هم انجامش می دید. این اشتباه زدن ها باعث میشه که ماندگاری عطرتون یا رایحه اون به شدت تحت تاثیر قرار بگیره! 

  1. عطر رو روی پوستتون نمالید!

اول این نکته رو بهت بگم که هر عطری روی هر پوستی بویی متفاوت میده پس حتما عطر رو روی پوستت امتحان کن. بعد از تست عطر روی پوستتون، دستاتون رو به هم نمالید چون ترکیب عطرتون رو خراب میکنه و علاوه بر اون ماندگاری عطرت رو به شدت پایین میاره!

           ۲٫ عطر را در معرض نور خورشید نگذارید!

نور مستقیم آفتاب باعث می‌شود که عمر عطر شما کاهش پیدا کند یا اصطلاحاً بپرد و ماندگاری عطر رو به شدت کاهش می دهد! پس اگر محل قرارگیری عطرتان در مقابل تابش مستقیم آفتاب است، سریعاً جای آن را تغییر دهید چرا که این نور مستقیم باعث تجزیه عناصر عطر و کاهش سریع عمر آن خواهد شد.

   ۳٫ هر عطری رو هر جایی نپوشید!

این نکته رو کمتر کسی بهش توجه می کنه! مراقب باشید که هرجا که دارید می رید عطر مناسب همون مکان رو بپوشید، چرا؟ فرض کنید که توی باشگا دارید یک تمرین سخت می کنید و حسابی دمای بدن تون بالاست و تعرق دارید و این در حالیه که یک عطر گرم و تند رو پوشیدید. مطمئن باشید که این هم حال خودتون رو بد میکنه و هم حال بقیه افراد توی باشگاه ! پس حسابی مراقب باشید که چه عطری رو کجا می پوشید!

 

به نظر شما چه نکته دیگه ای رو باید رعایت کنیم؟

برای مشاوره به این شماره تماس بگیرید: ۰۳۴۹۱۰۰۱۰۵۵

نظرات شما به ما کمک میکنه پس حتما فرم نظرسنجی رو پر کنید! 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *